1. Kokios tavo stipriosios linijos kortelės?
  2. Kaip naudotis „Part Search“ įrankiu?
  3. Kaip pateikti užsakymą?
  4. Produkto puslapyje kainos nėra - ką man daryti?
  5. Koks yra gabenimo būdas?
  6. Kokius mokėjimo metodus siūlote?
  7. Ar galiu gauti grynųjų terminų?
  8. Kokia yra jūsų parduodamų dalių garantija?
  9. Kur yra ARIAT?
  10. Koks jūsų darbo laikas?
  1. Kokios tavo stipriosios linijos kortelės?
  2. Mūsų pagrindiniai pranašumų prekės ženklai yra ALTERA, Broadcom, MAXIM, ATMEL, CYPRESS, VISHAY / IR, NXP, diodai, INFINEON, NS, TOSHIBA, Lattice, Cypress, PMC, Intersil, IDT, IXYS, Fujitsu, SEMICRON, EUPEC, MITSUBISHI, POWEREX. tt

    Specialus IC mikroschemoms ir IGBT moduliams.
  3. Kaip naudotis „Part Search“ įrankiu?
  4. Mes atlikome paiešką greitai ir lengvai bet kurioje mūsų svetainės vietoje. Bet kurio interneto puslapio viršuje tiesiog įveskite savo dalies numerį ir spustelėkite „Ieškoti“. Gausite rezultatų rinkinį, surasite ieškomą dalį. Tuomet galite pateikti kainos pasiūlymą, o pardavėjas greitai susisieks su jumis dėl kainos ir pristatymo.
  5. Kaip pateikti užsakymą?
  6. Pateikdami kainos pasiūlymą iš interneto užpildę formą arba susisiekę su ARIAT komanda el. Paštu Info@ariat-tech.com, nepamirškite nurodyti tikslaus detalės numerio, reikiamo kiekio ir gamintojo.
  7. Produkto puslapyje kainos nėra - ką man daryti?
  8. Paskambinkite arba parašykite mums el. Paštu Info@ariat-tech.com arba pridėkite „Skype“: ariat-tech, kad patikrintumėte kainą. Mes jums pasiūlysime savo pasiūlymą ir patvirtinę užsakymą atsiųsime jūsų sąskaitą faktūrą, kad galėtumėte sumokėti.
  9. Koks yra gabenimo būdas?
  10. Siunčiame visame pasaulyje naudodamiesi pagrindiniais tarptautiniais kurjeriais, tokiais kaip DHL, „FedEx“, UPS, TNT ir EMS ar HongKong paštu. Taip pat galime naudotis kliento krovinių sąskaita. standartinis pristatymo laikas yra 2–5 darbo dienos, atsižvelgiant į paskirties vietą. Gali būti aptariami kiti gabenimo būdai. Mes siekiame patenkinti kiekvieno kliento poreikius!
  11. Kokius mokėjimo metodus siūlote?
  12. Mes priimame T / T mokėjimą iš anksto už pirmąjį naujų klientų užsakymą. Mokėjimo būdai: Banko pavedimas (T / T), „Western Union“, „PayPal“ (kreditinė kortelė). Mes priimame mokėjimą banko pavedimu (T / T) ir kitu mokėjimo būdu specialiam klientui. „T / T“ banko mokesčiai nuo 8,40 USD iki 30 USD, HK HSBC - HK HSBC, nereikia mokėti jokių mokesčių. Atminkite, kad mes priimame mokėjimą USD ir EURO, GBP, HKD.
  13. Ar galiu gauti grynųjų terminų?
  14. Turime daugybę klientų, pradedant nuolatiniais pakartotiniais klientais ir baigiant vienkartiniais pirkėjais. Grynosios sąlygos gali būti pratęstos pakartojant klientus, jei pas mus bus sėkmingai mokėjimų istorija.
  15. Kokia yra jūsų parduodamų dalių garantija?
  16. Mes garantuojame kokybę 60 ar daugiau dienų, nes dalys buvo išsiųstos. Visos mūsų dalys turi savo atitikties sertifikatą, kuris garantuoja, kad dalys atitiks visas gamintojo specifikacijas. Jei gautos dalys neatitinka gamintojo formos, tinkamumo ir funkcijų specifikacijų, mes jas pakeisime arba grąžinsime pinigus. Mūsų politika yra tokia: Jei dalys atmetamos atliekant patikrinimą dėl nefunkcinių priežasčių, turite susisiekti su mumis per 6 darbo dienas ir paprašyti RMA. Jei gaminant, diegiant ar testuojant kyla kokių nors su dalimis susijusių nesklandumų ar problemų, susisiekite su mumis: Info@ariat-tech.com
  17. Kur yra ARIAT?
  18. Mes esame daugiau nei 26 profesionalų komanda, įsikūrusi Honkonge ir Shenzhen. Didžioji dalis krovinių vežama iš mūsų Honkongo sandėlio.
  19. Koks jūsų darbo laikas?
  20. Mūsų darbo laikas yra pirmadienis per penktadienį AM9: 30 --- PM11: 00 Šešt. AM10: 00–12:00 (Kinijos standartinis laikas)

Jei turite daugiau klausimų ar paklausimų, rašykite mums el. Paštu. Mūsų el. Pašto adresas: Info@ariat-tech.com

El. Paštas: Info@ariat-tech.comHK TEL: +00 852-30501966PAPILDYTI: Rm 2703 27F Ho King susisiekimo centras 2-16,
Fa Yuen St MongKok Kowloon, Honkongas.